top of page
Weekend School of Marketing

«Slice Consulting»-ը և «Slice Academy»-ն, AITC-ի հետ համատեղ ուրախ են հայտարարել նոր ֆունդամենտալ մասնագիտական դասընթաց։ “Weekend School of Marketing or Marketing from A to Z” ծրագիրը ներառում է ամբողջական, ֆունդամենտալ դասընթացներ՝ Մարքեթինգի կառավարման և վերջինիս առանձին ճյուղերի շուրջ։

Այս ծրագիրը հետաքրքիր է նաև կորպորատիվ հաճախորդներին, քանի որ

- օգտագործված են մարքեթինգի նորագույն և գործնական ուղղությունները

- հավելյալ տրվում են ամենաանհրաժեշտ գիտելիքները՝ մարքեթինգում կիրառման տեսլականով

- հնարավոր է անցնել սերտիֆիկացում՝ ստացած գիտելիքների որակը գնահատելու համար

- ներգրավված են առաջատար մասնագետներ, ովքեր հաջողակ են իրենց մասնագիտացումներում

Դասընթացի արդյունքը

Ամբողջական դասընթացին մասնակցելու դեպքում տրվում է  Slice Academy պաշտոնական սերտիֆիկատ՝ հաստատված AITC միջազգային կառույցի կողմից, իսկ առանձին թեմաներով դասընթացներին մասնակցելու դեպքում տրվում է մասնակցության սերտիֆիկատ։

Առանձին թեմաներին միանալիս, ցանկացած 3-ը ընտրելու դեպքում առաջարկվում է զեղչ՝ 20%-ի չափով։

Ցանկության դեպքում ուսանողները կարող են հանձնել առցանց քննություն, որի արդյուքները կնշվեն վկայականի մեջ։

Առցանց քննության արժեքն է 35 000 դր։

​​

Վճարման պայմաններ

Միացե՛ք ամբողջական ծրագրին 499 000 դրամի փոխարեն 299 000 դրամով մինչև սեպտեմբերի 12-ը՝ վաղ ամրագրման պայմաններից օգտվելու համար։ Գրացնվելիս մուտքագրեք պրոմոկոդ SLW299:

Դասընթացի հիմնական մոդուլներն են ընդհանուր 120 ժամ տևողությամբ՝

Մոդուլ 1․ Մարքեթինգի հիմունքներ (4 ժամ)

  • Ի՞նչ է մարքեթինգը
  • Հիմնական գործառույթները
  • Մարքեթինգի մենեջերի հիմնական գործառույթներն ու KPI-ները

Մոդուլ 2․ Հաճախորդների վարքագիծ  (4 ժամ)

  • Սեգմենտավորում
  • Թիրախի սահմանում
  • Buyer Persona-ներ
  • Ներքին մարքեթինգ
  • Հաղորդակցություններ

​ 

Մոդուլ 3․ Մրցակիցների ուսումնասիրություն և վերլուծություն  (4 ժամ)

  • Մարքեթինգային ուսումնասիրություն
  • Մակրո և միկրո վերլուծություն
  • Հիմնական մոտեցումներ և SWOT (3 մակարդակի մոդել)
  • PORTER-ի մոդելը

Մոդուլ 4․ Մարքեթինգային հետազոտություններ (8 ժամ)

  • Ի՞նչ կարելի է անել
  • Մեթոդաբանություն և մեթոդներ
  • Հետազոտել ինչպես մասնագետը
  • Տվյալների վերլուծություն
  • Neuro Մարքեթինգ (4 ժամ)

Մոդուլ 5․ Բրենդինգ և Դիզայն Մարքեթինգ  (12 ժամ)

  • Naming և բրենդի դիրքավորում
  • Branding-ի հիմնական սկզբունքները
  • Դիզայն Մարքեթինգ
  • Գույնի հոգեբանություն և հիմնական ստանդարտներ
  • Brandbook (բովանդակություն, ֆորմատ,հիմնական մոտեցումներ)
  • UI/UX դիզայնի մոտեցումներ
  • Դիզայն էֆֆեկտիվություն և օպտիմիզացում
  • Ինտերիեր և Էքստերիեր

Մոդուլ 6․ Առաջխաղացման գործիքներ և մեդիապլանավորում (16 ժամ)

  • Կրեատիվ գովազդ
  • Մեդիա պլանավորում և հետ վաճառքային վերլուծություն
  • PR և մեդիա հարաբերություններ
  • BTL և վաճառքների խթանում
  • Ոչ գովազդային առաջխաղացման գործիքներ

Մոդուլ 7․ Մարքեթինգի ժամանակակից գործիքներ  (40 ժամ)

  • Digital Մարքեթինգ (32 ժամ)
  • Digital Մարքեթինգ Pro (4 ժամ)
  • Agile Մարքեթինգ (4 ժամ)

Մոդուլ 8․ Առևտրային մարքեթինգ (8 ժամ)

  • Մերչենդայզինգի ստանդարտներ
  • Aroma "Բուրմունքային" մարքեթինգ
  • Ցուցափեղկի դիզայն
  • POS (Point of sales) նյութեր

Մոդուլ 9․ Վաճառքների կառավարում (16 ժամ)

  • Վաճառքի մոդելներ և ֆորմատներ
  • Սպասարկման և հաղորդակցման կարողություններ
  • Բանակցային կարողություններ, NLP  և EQ զանգացում
  • Սթրեսների կառավարում
  • Compliance կառավարում
  • Cross Selling և Up-selling տեխնոլոգիաներ
  • Վաճառքների մոդելավորում և կառավարում

Մոդուլ 10․ Մարքեթինգային ռազմավարություն (4 ժամ)

  • Մարքեթինգային ծրագիր
  • Նպատակի սահմանում
  • Բարեփոխումներ իրական ժամանակում
  • Roadmapping

Մոդուլ 11․ Ֆինանսներ (4 ժամ)

  • Ֆինանսները ոչ ֆինանսիստների համար
  • Ֆինանսները մարքեթինգում
  • Ֆինանսների կառավարում
  • Բարդ խնդիրներ, պարզ լուծումներ
     

Weekend School of Marketing

499 000,00AMD Regular Price
299 000,00AMDSale Price

ԻՆՉՊԵՍ ԴԻՄԵԼ 

Հաշվի առնելով, որ  տեղերը սահմանափակ են, մասնակիցների ընտրությունը կկատարվի ըստ դիմելու առաջնահերթության:  Ընտրված մասնակիցները լրացուցիչ կտեղեկացվեն:
Հարցերի դեպքում, խնդրում ենք զանգահարել 010 / 93 / 99 556810: 

Մեր շրջանավարտներն աշխատում են

Մեր դասախոսները

Շնորհակալություն գրանցվելու համար:

Սկսենք Սովորել Միասին